Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Blog Web sitesi ile İlgili En çok En sık sorulan Sorular

Blog Web sitesi ile İlgili En çok En sık sorulan Sorular



Blog yazmak istiyorum fakat nereden başlayacağınızı bilmiyorum… Ya da blog açmak için ihtiyacınız olan ne ? Gibi sorularınız varsa daha en baştan belirtmeliyim ki kesinlikle doğru adrestesiniz !



Başlangıç seviyesinde olan hatta blog açmak konusunda en ufak bir bilgisi dahi olmayan siz potansiyel blogçulara; blog nasıl açılır, hangi adımlar izlenmelidir tek tek hiç bir adımı atlamadan aktaracağım.



Blog açmak ve yönetmek hiç bir teknik bilgi gerektirmez. Tüm samimiyetimle söylüyorum ki bir word, excel programı kullanmaktan hiç bir farkı yoktur.



Blog açma süreci için gerekli olan tek şey basit seviyede bilgisayar kullanma yeteneğinizin olması.



Biliyorum, blog nasıl açılır, en başta atılması gereken doğru adım nedir diye birçok kaynağı araştırdınız



Fakat tüm bu kaynaklar kafanızda karmaşa yaratmaktan, blog açma işini içinden çıkılmaz bir hale sokmaktan başka bir işe yaramadı.



Fakat inanın bana, adım adım anlatımını yaptığım blog açma rehberim; kafanızda hiç bir karmaşa yaratmadan, sorunsuz bir şekilde blog açmanızı sağlayacak.



İster 8 yaşında olun ister 80, blog açma rehberimi takip ederek siz de 20 dakika içerisinde profesyonel bir bloga sahip olabilir ve blog yazarlığı yapabilirsiniz.



Bu yazı wpmavi.com ve bayramcigerli.blogspot.com web sitesinden alınmıştır

Yorum Gönder

0 Yorumlar